Breed aanbod

De school heeft de volgende voorzieningen in huis:
  • GGD: de GGD is iedere maand op school voor screenings en consultaties. Hiervoor komen de jeugdarts, de jeugdverpleegkundige en de logopediste op school.
  • Oefentherapie: voor kinderen die oefentherapie nodig hebben, komt de therapeute op school.
  • Speltherapie: voor kinderen die speltherapie nodig hebben, hebben we goede contacten met therapeuten in de buurt.
  • Maatschappelijk werk: ouders hebben de mogelijkheid om een consult aan te vragen voor de maatschappelijk werker.
  • Psychologenpraktijk: de school heeft goede cont(r)acten met psychologenpraktijken voor consultaties en onderzoeken.
  • Een aantal keer per jaar komt het Ondersteuningsteam (OT) van de school bijeen.
  • Het Loket van het samenwerkingsverband: we kunnen als school altijd hulpvragen indienen over leerlingen bij het loket van Berseba, het samenwerkingsverband waar we als school bij zijn aangesloten.

Klik hier om terug te gaan.