Ouders

We vinden goed contact met ouders en verzorgers van groot belang. Samen zoeken we het beste voor de kinderen.
We zijn een laagdrempelige school, waar je gemakkelijk even binnenstapt. Vaste ontmoetingsmomenten zijn de jaaropening en het kennismakingsmoment aan het begin van het schooljaar. In september vinden de eerste oudergesprekken plaats, waar we ook de leerlingen (vanaf groep 6) bij uitnodigen. In februari en juni krijgen de kinderen een rapport mee naar huis, waarna we u ook uitnodigen voor een gesprek op school. We informeren de ouders verder via de maandbrief, de schoolgids, onze website en het Ouderportaal. De school kent een hoge ouderbetrokkenheid. Zo is er een actieve oudercommissie. Daarnaast zetten tal van ouders zich in voor de vele activiteiten in en rond de school.

Klik hier om terug te gaan.